Huvitavad mobiilirakenduste trendid 2022. aastal

Sisuturundus

Uute mobiilirakenduste arendamine toimub meeletu tempoga. Tänapäeval on nutitelefon digitaalse meedia eduvõti. See muudab ärimudeleid, tegevusmudeleid ja turge üllatava kiirusega. 2022. aastaks peaks mobiilirakenduste turu kogutulu maailmas ulatuma 693 miljardi dollarini.

Mobiilirakenduse arendamisel on esimeseks sammuks olla kursis 2022. aasta mobiilirakenduste trendidega. Vaatame lähemalt millised on 2022. aastal selle valdkonna populaarseimad trendid.

Mobiilne meelelahutus ja mängud

Mobiilsed meelelahutuse- ja mängurakendused on muutunud elustiili lahutamatuks osaks. Paljud inimesed ei suuda endale ette kujutada, et veedavad päevagi ilma nendeta. Üheks heaks näiteks kasutajakogemuse parandamisel läbi pakutavate rakenduste on online kasiinod, mis on viimaste aastate jooksul järjest arendanud mobiilseid rakendusi ja paljud kasutajad eelistavad rakenduste kasutamist mängimisel kasutada isegi siis, kui arvuti kasutamise võimalus on olemas.

Inimesed ei pea enam ostma kalleid vidinaid, ega isegi kalleid sülearvuteid. Selle asemel saavad nad mängimist mobiilis nautida. Kasutajad ei pea enam filmi vaatamiseks või mängude mängimiseks piirduma ühe asukohaga. Selle asemel võivad nad liikvel olles oma meelt lahutada. Tehnoloogilised edusammud on muutnud mängud ja meelelahutusrakendused kaasahaaravamaks.

Kokkuvolditavate nutiseadmete rakendused

Kuigi kokkuvolditavad seadmed on hetkel nutitelefonide turuosa kitsas teravik, muutuvad asjad lähiaastatel. Globaalselt tarbijauuringuid tegeva Statista andmetel tarnitakse 2022. aastal 50 miljonit ühikut volditavaid nutitelefone. Seega on ettevõtetel aeg mobiilirakenduse arendusstrateegia kavandamisel silmas pidada ka kokkuvolditavaid nutiseadmeid.

Seadme voltimisel suurema ekraani saamisel võib olla kasutajatele positiivne mõju. Suurem ekraan tähendab rohkem ruumi üksikasjaliku ja kaasahaarava kogemuse saamiseks. Voogedastus ja mängude rakendused saavad kokkuvolditavatest nutiseadmetest maksimaalset kasu, suurendades sellega ekraani suurust või kasutades lisaruumi lisainfo ja juhtnuppude pakkumiseks.

Toidu ja kaupade kohaletoimetamise rakendused

Juba 2020. aastal kasvas toidupoodide rakenduste kasutajate arv maailmas 40,9%. Enamik inimesi eelistas füüsiliste poodide külastamise asemel toidukaupade ostmist veebist. Sama lugu oli toidu kohaletoimetamise rakendustega.

Toidu- ja toidupoodide rakendused jäävad ka tulevikus meie elu oluliseks osaks, sest juba mugavusega harjunud inimesed ei lõpeta kunagi toidu veebist tellimist ja toidupoodide rakendused on olemas 15,5% nutitelefonide kasutajatest.

Superrakendused

Üks rakendus, üks eesmärk – see on olnud mobiilirakenduste arendusfirmade lähenemine juba aastaid. Kuid nüüd on lähenemine muutumas. Ettevõtted lähevad üle üheotstarbelistelt rakendustelt universaalsetele lahendustele, mis lahendavad mitut eesmärki.

Selliseid äppe nimetatakse superrakendusteks ja need on Aasias juba meeletult populaarsed. Ent trend on järele jõudmas ka lääneriikides.

Oled võib-olla täheldanud, kuidas Facebook on muutunud enamaks kui pelgalt sotsiaalmeediaplatvorm. Nüüd pakub see ka turge, kus inimesed saavad tooteid osta ja müüa.

Superrakenduste hullus pole läänemaailmas veel nii suur, sest inimesed eelistavad ühe rakenduse kasutamisele erinevaid lahendusi. Sellegipoolest otsivad kõik lõpuks mugavust. Niisiis, superrakendused on mobiilirakenduste arendustrend, mida peaksime veelgi rohkem märkama 2022. aastal.

Mobiilne kaubandus

E-kaubanduse sektoris toimub 72,9% müügist mobiilirakendustes. Seetõttu on mobiilne kaubandus rakenduste arendamise tõusev trend.

Alates suurtest jaemüüjatest kuni väikeettevõtete ja üksiktarbijateni on kõik hakanud lootma mobiilirakendustele. See seab ebasoodsasse olukorda e-kaubandusega tegelevad ettevõtted, kes ei suuda kohaneda. Seetõttu peavad ettevõtted selle suundumusega kohanema ja omama e-kaubanduse ärirakendust. See on ainus viis, kuidas nad suudavad karmis konkurentsis ellu jääda.

Plokiahel

Esimest korda kuulsime plokiahelast krüptovaluutade buumi ajal. Kuid nüüd on tehnoloogia jõudnud kaugemale ja on rakendatav erinevates valdkondades. See kasvab märkimisväärselt ja eeldatavasti kogub 2024. aastaks maailmas kogutulu 20 miljardit dollarit. Plokiahelal on ka mobiilirakenduste arendamisel keskne roll.

Detsentraliseeritud rakendused on tänapäeval väga populaarsed. Neis on üle 70 miljoni plokiahela rahakoti, millest mobiilsed rahakotid on eelistatuim plokiahela rahakoti vorm.

2022. aastal ja ka pärast seda näeme, et suundumus muutub intelligentsemaks lepingute, piraatlusvastase tarkvara, valimiste modereerimise tööriistade ja plokiahela kui teenuse platvormide näol. Eriti mobiilses kaubanduses ja mobiilimaksete rakendustes saame tulevikus kasutada plokiahelat, et vältida pettusi.

Mobiilne õpe

Eeldatakse, et mobiilse õppimise turg ulatub 2025. aastaks maailmas 58,5 miljardi dollarini, mis tähendab aastatel 2020–2025 aastast kasvu 21,45%. Seega on mobiilne õpe paljutõotav trend, mis muudab mobiilirakenduste arendamise nägu.

Mobiilne õpe on populaarne mitmel põhjusel. Esiteks muudab see õppimise hõlpsasti kättesaadavaks. Õppijad tunnevad end kindlamini, sest saavad õppida kõikjal ja alati. Lisaks on sellised kogemused nagu pidev tagasiside, mis on muutnud õppimise ka interaktiivseks ja lõbusaks.

 

Isegi ettevõtted eelistavad rakendada praegu mobiilseid koolitusi, kuna see suurendab kursustel osalemise määra, kiiremat õppimist, suuremat kaasatust ja paremat teadmiste säilitamist. Seega on nõudlus mobiilsete õpperakenduste järele suur.

Kokkuvõte mobiilirakenduse trendidest

Google'is ja Apple App Store'is on kokku 6,63 miljonit rakendust. Kuidas veenduda, et sinu rakendus paistab silma? Tõde on see, et sa ei saa seda teha, kui sa ei ole kursis viimaste mobiilirakenduste arendustrendidega ja ei tea, kuidas saaksid neid tugevate ja funktsioonirikaste rakenduste pakkumisel ära kasutada.

Mobiilirakenduste valdkond laieneb jätkuvalt kiiresti ja areneb. Mobiilirakenduste platvormide arendustehnoloogiad ja mikroteenused koos uute riistvara võimalustega jätkavad mobiilirakenduste lahenduste arengu suunamist. Pidev õppimine ja pidev teadlikkus on ainsad viisid, kuidas karmis konkurentsis ellu jääda.

Sarnased artiklid